Отже, зробивши декілька нових налаштувань та додавши пару опцій, виробник запропонував придбати 500 екземплярів кроссовера CX-3 GT Sport за привабливою ціною. До переліку базового обладнання потрапили 18-дюймові легко сплавні колеса, шкіряний салон, клімат-контроль та багато інших опцій. Але все ж таки головною фішкою кроссовера став 2-літровий силовий агрегат з турбонагнітачем потужністю 118 к.с. та 204 Нм крутного моменту.
Чотирициліндровий бензиновий двигун агрегатується з 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей. Доречи, модель CX-3 GT Sport оснащена лише переднім приводом. Можливо через це крутний момент не затримуючись попадає на колеса, забезпечуючи прискорення з 0 до 100 км/год лише за 9 секунд. Найбільш комфортним середовищем для Mazda CX-3 є прямі відрізки швидкісних автобанів, де відсутні серйозні нерівності асфальтового покриття. Інша річ, узбіччя дороги, тут наш герой відчуває дискомфорт та невпевненість.
Серед конкурентів схожим характером наділений кроссовер на ім’я Citroen's C4 Cactus, але японець випереджає француза за рахунок більш класичного дизайну та якості в середині кабіни. Сподобалось, що CX-3 дуже тихий та комфортний автомобіль, навіть постійні перемикання швидкостей не заважають насолоджуватись спокійним та рівномірним рухом. Інтер’єр Mazda CX-3 GT Sport несе в собі елементи багатьох дизайнерських шкіл, в той же час якість матеріалів оздоблення високого рівня. Теж саме можна сказати і про ергономіку передньої панелі.
Наприкінці огляду знову повертаємось до теми доцільності придбання такої версії компактного кроссовера. На сьогодні, європейські дилери просять за CX-3 GT Sport 26 тисяч євро. І тут одразу пригадуються ціни на конкурентів, які за ці кошти обіцяють повний привід та автоматичну коробку перемикання швидкостей…